“ČITANJE I PISANJE ZA KRITIČKO MIŠLJENJE”
Tijekom školske godine 2005./2006. škola se uključila u projekt pod nazivom “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje (RWCT) koji organizira Forum za slobodu odgoja.
To je sveobuhvatan program osposobljavanja nastavnika koji žele oživjeti svoju nastavu uvođenjem pristupa što promiče aktivno, samostalno učenje i kritičko mišljenje. Projekt je namijenjen nastavnicima koji žele podržati demokratske procese na svim razinama obrazovanja. Budući da je program RWCT usmjeren tehnikama i postupcima poučavanja, a ne nastavnom programu, može poslužiti u osnovnoj i srednjoj školi, gdje god se traži aktivna alternativa pasivnog učenja.
Program RWCT sadrži osam radionica. Svaka traje jedan dan. Radionice vode nsatvnici koji već dvije školske godine koriste RWCT postupke, a pohađali su radionice što su ih vodili dobrovoljci iz Sjeverne Amerike, Austrije i Ujedinjenog Kraljevstva.
RWCT seminari prikazuju više od šezdeset različitih nastavnih postupaka organiziranih unutar sustava poučavanja i učenja što pomaže nasavniku pravilno odabrati između metoda što:
1. u uvodu nastavne jedinice potiče učeničku radoznalost i pomaže in odrediti svrhu učenja;
2. pomaže učenicima aktivno istraživanje teme;
3. vode učenika u razmišljanju o tome što su naučili, potiču ih na uključivanje u rasprave o implikacijama te na primjeru naučenog u novim situacijama.
U ovoj se godini u projekt uključilo 15 profesora, zajedno s ravnateljicom i pedagoginjom, a potrebno je naglasiti kako je još pet naših profesora već ranije završilo ovaj uspješan projekt.
Profesori uključeni u projekt :
1. Marinka Parac, ravnateljica;
2. Jadranka Sabalić, pedagoginja;
3. Vikica Andrlić, prof. geografije;
4. Marija Petrić, prof. geografije;
5. Melita Šimić, prof. ekonomske grupe predmeta;
6. Zvjezdana Farkaš, prof. ekonomske grupe predmeta;
7. Ksenija Krizmanić-Horvat, prof. ekonomske grupe predmeta;
8. Nataša Ivanović, prof. ekonomske grupe predmeta;
9. Verica Perlić, prof. ekonomske grupe predmeta;
10. Vesna Bajt, prof. ekonomske grupe predmeta;
11. Violeta Katušić, prof. biologije i kemije;
12. Ljiljana Žebčević, prof. hrvatskog jezika i književnosti;
13. Vlatka Andrišek, prof. hrvatskog jezika i književnosti;
14. Višnja Menđel-Troha, prof. poznavanja robe i higijene;
15. Andrea Bogojević, prof. stručnih predmeta.
Tijekom 2005./2006. i 2006./2007. šk. god. završeno je osam radionica i to:
R.
br. |
Naziv radionice |
Vrijeme održavanja |
1. |
Okvirni sustav kritičkog mišljenja |
28. siječnja 2006. |
2. |
Metode za promicanje kritičkog mišljenja |
29. siječnja 2006. |
3. |
Čitanje i pisanje i diskusija u svakom predmetu |
25. veljače 2006. |
4. |
Nove strategije za promicanje kritičkog mišljenja |
25. ožujka 2006. |
5. |
Suradničko učenje |
27. svibnja 2006. |
6. |
Planiranje nastavnog sata,
praćenje i ocjenjivanje |
7. listopada 2006. |
7. |
Kritičko čitanje ili kako naučiti
dubinski čitati |
18. studenoga 2006. |
8. |
Radionica za pisanje:
od samoizražavanja do izražavanja stajališta |
19. studenoga 2006 |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 234448
Ovaj mjesec: 394
Ovaj tjedan: 40
Danas: 6