NOSITELJ/I AKTIVNOSTI |
mr. Martina Budimir, prof. |
|
PLANIRANI BROJ UČENIKA |
15 |
|
PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO |
1 |
|
CILJEVI AKTIVNOSTI |
razvoj europske svijesti učenika i aktivno uključivanje učenika u raspravu o europskim pitanjima, aktiviranje mladih u kreativnom političkom promišljanju budućnosti Europe, razvijanje suradnje sa školama iz Europske unije, prezentacija vježbovne tvrtke i međunarodna razmjena iskustava, uspostava kontakata s učenicima partnerske škole i priprema zajedničkih projekata |
|
NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI
|
a) obilježavanje Europskog proljeća prigodnim plakatima i/ili sudjelovanje u chatu s uglednim europskim političarima, gospodarstvenicima i umjetnicima (organizator: European Schoolnet)
b) određivanje teme kreativnog priloga za natjecanje Chance Europa 2020, osmišljavanje scenarija, snimanje filma ili priprema priloga u nekom drugom formatu, te, ukoliko se kvalificiramo, priprema za sudjelovanje na Kongresu u Berlinu, aktivno promišljanje aktualnih europskih pitanja, suradnja s učenicima iz ostalih europskih zemalja, prezentacija rezultata Kongresa te dijalog s političarima (organizatori: Institut für prospektive Analysen, Jugend für Europa, Jugend in Aktion, FEZ)
c) suradnja i ev. posjet partnerskoj školi iz okolice Berlina: pripremni posjet njemačkoj školi u obliku studijskog i radnog posjeta, određivanje teme zajedničkog projekta, zajednički rad na troškovniku i vremeniku (u suradnji s voditeljicama VT-a, ostalim kolegama i Doreen Ritter)
d) ev. sudjelovanje na međunarodnom sajmu vježbovnih tvrtki u Berlinu: priprema štanda i promotivnih materijala za sajam, aktivno sudjelovanje u prezentaciji tvrtke na sajmu (u suradnji s voditeljicama VT-a, organizator: FEZ, Achievers International) |
|
VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI |
RUJAN-LIPANJ |
|
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI |
uključivanje učenika u projekte EU na koje Hrvatska ima pravo kao zemlja kandidat, aktivno sudjelovanje mladih u relevantnim europskim raspravama, susret s uglednim njemačkim i europskim političarima, te primjena znanja stranih jezika u smislu razvoja multikulturalnosti, promocija rada vježbovne tvrtke i primjena znanja stranih jezika u suradnji s inozemnim partnerima, učvršćivanje veze između škola u svrhu razvoja i njegovanja daljnje suradnje |
|
DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI |
a) troškovi papira i papira u boji, printanja i interneta b) troškovi papira i papira u boji, printanja i interneta, troškovi snimanja filma, 50 eura po osobi kao kotizacija za sudjelovanje na Kongresu o budućnosti Europe, troškovi puta na Kongres, javnog prijevoza, ev. troškovi smještaja i javnog prijevoza c) i d) troškovi papira i papira u boji, printanja i interneta, te, ukoliko se realizira posjet partnerskoj školi ili sudjelovanje na međunarodnom sajmu, troškovi puta, smještaja, hrane, javnog prijevoza i dodatnih sadržaja (mogućnost potraživanja sredstava Agencije za mobilnost) |
|
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
a) škole uključene u projekt dobivaju certifikat o uspješnom sudjelovanju
b) autori najboljih radova iz zemalja članica i kandidata EU pozivaju se na Kongres o budućnosti Europe koji se održava u Berlinu, učenici uz stručno vodstvo sudjeluju u kreativnim radionicama u kojima se bave aktualnim europskim pitanjima, a rezultati kongresa prezentiraju se i vrednuju na završnoj svečanosti na kojoj sudjeluju njemački i europski političari te predstavnici medija
c) ukoliko uspijemo dobiti sredstva Agencije za mobilnost, to će biti najvjerodostojniji dokaz kvalitete i uspješnosti posjeta, ev. zajednički projekt kao nastavak susreta dokaz je njegove uspješnosti
d) sajam ima djelomično natjecateljski karakter, a o uspješnosti prvenstveno govore pozitivni dojmovi i želja za suradnjom inozemnih partnera
|
|
NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
analiza propusta i nedostataka s ciljem izbjegavanja istih u narednim projektima, poticanje učenika na daljnji rad na međunarodnim projektima |
Sajam i partnerska suradnja u Berlinu
NOSITELJ/I AKTIVNOSTI |
Mr.Martina Budimir, Zvjezdana Farkaš i Verica Perlić, prof. |
PLANIRANI BROJ UČENIKA |
4-10 učenika 4. a i 4. b učenici koji pohađaju predmet VT |
PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO |
Pripreme za sajam 2 sata tjedno do 11 mjeseca i 5 do 7 dana na putu i sajmu. |
CILJEVI AKTIVNOSTI |
Suradnja s partnerskom školom iz Berlina - razvoj europske svijesti učenika i aktivno uključivanje učenika u raspravu o europskim pitanjima, aktiviranje mladih u kreativnom političkom promišljanju budućnosti Europe, razvijanje suradnje sa školama iz Europske unije, Međunarodni sajam vježbeničkih tvrtki - prezentacija vježbovne tvrtke i međunarodna razmjena iskustava, uspostava kontakata s učenicima partnerske škole i priprema zajedničkih projekata |
NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI |
suradnja i ev. posjet partnerskoj školi iz okolice Berlina: pripremni posjet njemačkoj školi u obliku studijskog i radnog posjeta, određivanje teme zajedničkog projekta, zajednički rad na troškovniku i vremeniku (u suradnji ostalim kolegama i Doreen Ritter) sudjelovanje na međunarodnom sajmu vježbovnih tvrtki u Berlinu: priprema štanda i promotivnih materijala za sajam, aktivno sudjelovanje u prezentaciji tvrtke na sajmu (u suradnji s voditeljicama VT-a i profesoricom njemačkog jezika Martinom Budimir, organizator: FEZ, Achievers International) |
VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI |
Pripreme do studenog i sajam u studenom |
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI |
uključivanje učenika u projekte EU na koje Hrvatska ima pravo kao zemlja kandidat, promocija rada vježbovne tvrtke i primjena znanja stranih jezika u suradnji s inozemnim partnerima, učvršćivanje veze između škola u svrhu razvoja i njegovanja daljnje suradnje |
DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI |
troškovi papira i papira u boji, printanja i interneta, te, ukoliko se realizira posjet partnerskoj školi ili sudjelovanje na međunarodnom sajmu, troškovi puta, smještaja, hrane, javnog prijevoza i dodatnih sadržaja (mogućnost potraživanja sredstava Agencije za mobilnost) i troškovi uredskog materijala za pripremu propagandnih sredstava za izlaganje na sajmu i troškovi za uređenje štanda. |
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
sajam ima djelomično natjecateljski karakter, a o uspješnosti prvenstveno govore pozitivni dojmovi i želja za suradnjom inozemnih partnera. Izrada panoa i prezentacije putem Powerpointa svega viđenog i doživljenog na sajmu. |
NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
analiza propusta i nedostataka s ciljem izbjegavanja istih u narednim projektima, poticanje učenika na daljnji rad na međunarodnim projektima |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 234452
Ovaj mjesec: 398
Ovaj tjedan: 44
Danas: 10